Thursday 9 August 2007

Voor de trouwe lezer

Ik vertrek zo op mijn bedevaart naar Memphis om stil te staan bij het feit dat de King zich 30 jaar geleden uit het openbare leven terug trok. In Memphis tref ik mijn broers en vervolgens gaan we op roadtrip: via Georgia afzakken in Florida, eindbestemming Miami.

Gelukkig is de vlucht van mijn broers gecancelled, kreeg ik net te horen. Als het goed is treffen wij elkaar morgen, het is niet anders.

Anyways, ik ga ervan uit dat ik onderweg geen nieuwe berichten post, dus vandaar deze mededeling: ik ben een weekje uit de lucht.

En de grote vooraankondiging: kom over een week terug voor een firts hand verslag van onze trip! Foto`s, ooggetuigen verslagen, diepte interviews en indringende achtergronden, alles zal uit de kast worden gehaald.

Voor nu, Mark has left the building.

No comments: