Saturday 9 June 2007

Update

Lang niet op mijn blog geschreven kwam ik achter toen ik weer eens inlogde. Zeventien mei was de laatste post...how time flies. Veel gebeurd in de tussentijd: aan de slag bij United Press International (www.upi.com)

Veel de hort op: persconferenties, rapport presentaties, denktanken en zo af en toe loop ik grote namen tegen het lijf. Zo stond ik twee dagen geleden voor een senaatsgebouw met een cameraman te praten --een Iraakse Zweed en dus ging het over voetbal-- toen Hillary Clinton voorbij kwam lopen. Ze wenste ons een goede morgen en ging naar binnen. Ik kan je vertellen dat dat toch meer indruk maakt dan wanneer JP passeert.

Ik heb besloten in ieder geval tot na de verkiezingen volgend jaar hier te blijven. Het wordt een spannende race en dus vanuit journalistiek oogpunt een interessante periode. En om nou de gristelijke coalitie te gaan volgen, of de nieuwe carriere van Hilbrand Nawijn....nee dank.

No comments: